Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Aż do uzyskania pozycji TOP3 w Google

  • Raporty z prac co miesiąc!
  • Codzienne raporty pozycji
  • Wysokie, stabilne pozycje
  • Tylko bezpieczne metody
  • Dedykowany opiekun
  • Kilkanaście lat doświadczenia

BEZPŁATNA WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY

Kontakt gorny

    Wysyłając zapytanie przez formularz wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej >>
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kim jestem?

Doświadczenie w SEO od kilkunastu lat

Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.

Od wielu lat pasjonuje się marketingiem internetowym. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy consulting. Podejmuje się pozycjonowania stron www aż do uzyskania najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google – TOP 3. Zajmuje się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.

Pozycjonowanie szczególnie trudnych branż? Możesz na mnie liczyć.

specjalisa SEO

Czym się zajmuję?

Analiza konkurencji

Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Dzięki temu, szanse na efektywne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach znacznie wzrosną. Zyskasz wysokie pozycje w Google i staniesz się liderem rynku. Biznes wymaga wiedzy o sobie, ale też o konkurencji.

Całościowe pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i budowę zaplecza linków. Sprawi to, że staniesz się widoczny w Internecie.

Diagnoza spadku ruchu

Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.

Dobór i optymalizacja słów kluczowych

Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane.

Kompleksowy audyt strony

Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania!

Poprawienie profilu linków

Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linków sprawi, że pozycjonowanie strony firmy będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej!

Tematyczny link building

Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania linków.

Weryfikacja działań

Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w pozycjonowaniu.

Zdejmowanie filtra od Google

Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować.

Zwiększanie widoczności serwisu

Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony!

Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

pozycjonowanie

Tylko bezpieczne linkowanie

Bezpieczeństwo pozycjonowania jest gwarancją stabilnych wyników. Korzystam wyłącznie z bezpiecznych metod, a link building realizuje dzięki wartościowym zasobom. Nie korzystam ze szkodliwych SWLi.

Doświadczenie

Od kilkunastu lat zajmuję się z sukcesami pozycjonowaniem wszystkich branż. Preferuje bezpieczne sposoby pozycjonowania, zapewniając wzrosty już nawet po pierwszym miesiącu działania.

Raportowanie prac

Klienci oczekują od specjalistów ds. SEM/SEO raportowania wykonanych prac. Przejrzystość i rzetelność w pracy są dla mnie bardzo ważne, dlatego każdy klient otrzymuje ode mnie co miesiąc spis wykonanych działań.

Przyjazna umowa

Wiedząc, że dla klientów ważne jest bezpieczeństwo, oferuje wygodną umowę na czas nieokreślony. To gwarancja efektywności każdego każdego miesiąca!

Inwestycja szyta na miarę

Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli przeprowadzić kampanii. Zawsze dostosowuje wykonywane czynności pozycjonowania do widełek inwestycyjnych Klienta, szukając najkorzystniejszych rozwiązań.

Portfolio

Posiadam doświadczenie w pozycjonowaniu stron dla Klientów wielu branż, w tym tych najtrudniejszych. Branża nieruchomości, medycyny lub farmacji, dla każdego specjalisty ds. SEO/SEM jest wyzwaniem. Ja przekuwam to wyzwanie w sukces mojego klienta.

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie stron portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron - portfolio

skuteczne pozycjonowanie - portfolio

Kontakt

Skontaktuj się ze mną! Moje działania, a więc optymalizacja stron internetowych i pozycjonowanie zapewnią Twojej firmie osiągnięcie sukcesu. Najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google zapewnić może tylko najlepszy specjalista ds. SEM/SEO. Możesz liczyć na moją profesjonalną pomoc.

Kontakt (form dolny)

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej >>
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

FAQ - Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Promocja sklepów internetowych w sieci to kluczowe działanie, jeśli chcemy, by platforma e-commerce odniosła sukces. Nie jest łatwo dotrzeć do klientów, kiedy sklep nie posiada realnego lokalu, a jego głównym polem pracy jest Internet – z tego względu warto zadbać o dużą widoczność w sieci, która zapewni duży ruch i konwersję na stronie.

Głównym sposobem na promowanie sklepu internetowego jest pozycjonowanie strony, czyli działania mające na celu poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Na usługi SEO składa się wiele ważnych działań, w tym audyt SEO, optymalizacja strony, content marketing i link building – doświadczona agencja SEO zadba o to, by kompleksowo zająć się daną platformą i zapewnić jej wysokie miejsce w naturalnych wynikach wyszukiwania.

W przypadku sklepów internetowych bardzo ważne jest stworzenie serwisu, który będzie jednocześnie przyjazny dla użytkownika, zachęcając go do zakupów czytelną zawartością i intuicyjnym menu, jak i dla robotów wyszukiwarki. Uporządkowana struktura witryny, podstrony zawierające odpowiednie kategorie produktów i przejrzysta strona główna są bardzo pożądanymi cechami sklepu, które wpłyną pozytywnie również na jego pozycjonowanie.

Duże znaczenie ma content marketing – sklep internetowy powinien posiadać wartościowe opisy produktów ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, mile widziane są także poradniki dla kupujących czy zestawienia najlepszych produktów. Wysokiej jakości treści, zoptymalizowane pod pozycjonowanie, pomogą znacznie zwiększyć widoczność strony w sieci.

W przypadku sklepów internetowych warto wesprzeć się także marketingiem internetowym – linki sponsorowane, czyli reklama widoczna ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania w Google, jest bardzo skuteczna i pozwala przyciągnąć do strony wielu nowych klientów zainteresowanych konkretnymi produktami.

Content marketing – dlaczego jest taki ważny?

Content marketing jest bardzo ważną częścią pozycjonowania stron internetowych. Oznacza tworzenie wartościowych treści dla danej marki, które mogą być zamieszczane na jej witrynie, a także w social mediach, newsletterach, blogach czy innych serwisach w sieci. Mogą być to artykuły różnego typu, ale także grafiki, prezentacje, filmiki czy wykresy, przekazujące klientowi ważne informacje związane z marką i branżą, w której działa.

Content marketing to podstawa budowania relacji z klientem. Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi za pomocą wartościowych, ciekawych i pomocnych treści oraz zatrzymanie odbiorcy na dłużej. Dobrze stworzone artykuły są w stanie budować wizerunek marki i zdobywać dla niej popularność, zachęcają do konwersji na stronie i realnie przyczyniają się do sukcesu firmy.

Marketing treści to świetny sposób na zdobywanie naturalnych linków dla strony internetowej – im bardziej wartościowe i przydatne dla odbiorcy są zamieszczone na witrynie artykuły, tym chętniej podzieli się on nimi z innymi użytkownikami za pomocą odnośnika. Ma także duże znaczenie dla pozycjonowania ze względu na to, że treści zamieszczone na stronie są jednym z czynników jakie wyszukiwarka bierze pod uwagę przy ocenie witryny.

Korzyści content marketingu

Google Moja Firma – czy jest przydatne w pozycjonowaniu?

Google Moja Firma to specjalna opcja dla przedsiębiorców, umożliwiająca im stworzenie wirtualnej wizytówki w Google. Dzięki niej mogą zarządzać informacjami, jakie wyświetlają się użytkownikom po wyszukaniu danej marki w wyszukiwarce  Google lub Google Maps – np. dodając dane teleadresowe czy godziny otwarcia. Jest to sposób na zwiększenie komunikacji z klientem, m.in. dzięki umożliwieniu wystawiania opinii o usługach. Narzędzie daje także wiele innych korzyści, np. przydatne statystyki przedstawiające podstawowe dane o odwiedzających firmową stronę użytkownikach.

Google Moja Firma wspiera również lokalne pozycjonowanie – dzięki wizytówce określa się i potwierdza dokładną lokalizację marki, dzięki czemu zostaje ona powiązana z regionem, w którym chce być widoczna dla klientów. Wraz z właściwą optymalizacją strony i doborem fraz nastawionych na lokalizację, np. „pozycjonowanie stron Bydgoszcz”, ułatwia znalezienie firmy potencjalnym klientom, znajdującym się w jej okolicy – w takiej sytuacji klienci, których interesuje pozycjonowanie stron internetowych w Bydgoszczy, z łatwością trafią do konkretnej firmy. Takie działanie znacznie zwiększa ruch na stronie i przekłada się na wysoką konwersję, dlatego warto przeprowadzić je w przypadku lokalnych biznesów, np. restauracji, salonów fryzjerskich czy serwisów samochodowych.