Pozycjonowanie stron Chełm

Aż do uzyskania pozycji TOP3 w Google

  • Raporty z prac co miesiąc!
  • Codzienne raporty pozycji
  • Wysokie, stabilne pozycje
  • Tylko bezpieczne metody
  • Dedykowany opiekun
  • Kilkanaście lat doświadczenia

BEZPŁATNA WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY

Kontakt gorny

    Wysyłając zapytanie przez formularz wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych >>
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kim jestem?

Doświadczenie w SEO od kilkunastu lat

Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.

Od wielu lat pasjonuje się marketingiem internetowym. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy consulting. Podejmuje się pozycjonowania stron www aż do uzyskania najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google – TOP 3. Zajmuje się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.

Pozycjonowanie szczególnie trudnych branż? Możesz na mnie liczyć.

specjalisa SEO

Czym się zajmuję?

Analiza konkurencji

Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Dzięki temu, szanse na efektywne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach znacznie wzrosną. Zyskasz wysokie pozycje w Google i staniesz się liderem rynku. Biznes wymaga wiedzy o sobie, ale też o konkurencji.

Całościowe pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i budowę zaplecza linków. Sprawi to, że staniesz się widoczny w Internecie.

Diagnoza spadku ruchu

Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.

Dobór i optymalizacja słów kluczowych

Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane.

Kompleksowy audyt strony

Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania!

Poprawienie profilu linków

Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linków sprawi, że pozycjonowanie strony firmy będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej!

Tematyczny link building

Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania linków.

Weryfikacja działań

Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w pozycjonowaniu.

Zdejmowanie filtra od Google

Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować.

Zwiększanie widoczności serwisu

Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony!

Zainteresowany/a?

Proszę o bezpłatną wycenę

Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

pozycjonowanie

Tylko bezpieczne linkowanie

Bezpieczeństwo pozycjonowania jest gwarancją stabilnych wyników. Korzystam wyłącznie z bezpiecznych metod, a link building realizuje dzięki wartościowym zasobom. Nie korzystam ze szkodliwych SWLi.

Doświadczenie

Od kilkunastu lat zajmuję się z sukcesami pozycjonowaniem wszystkich branż. Preferuje bezpieczne sposoby pozycjonowania, zapewniając wzrosty już nawet po pierwszym miesiącu działania.

Raportowanie prac

Klienci oczekują od specjalistów ds. SEM/SEO raportowania wykonanych prac. Przejrzystość i rzetelność w pracy są dla mnie bardzo ważne, dlatego każdy klient otrzymuje ode mnie co miesiąc spis wykonanych działań.

Przyjazna umowa

Wiedząc, że dla klientów ważne jest bezpieczeństwo, oferuje wygodną umowę na czas nieokreślony. To gwarancja efektywności każdego każdego miesiąca!

Inwestycja szyta na miarę

Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli przeprowadzić kampanii. Zawsze dostosowuje wykonywane czynności pozycjonowania do widełek inwestycyjnych Klienta, szukając najkorzystniejszych rozwiązań.

Przekonałem Cię?

Proszę o bezpłatną wycenę

Portfolio

Posiadam doświadczenie w pozycjonowaniu stron dla Klientów wielu branż, w tym tych najtrudniejszych. Branża nieruchomości, medycyny lub farmacji, dla każdego specjalisty ds. SEO/SEM jest wyzwaniem. Ja przekuwam to wyzwanie w sukces mojego klienta.

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie stron portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron - portfolio

skuteczne pozycjonowanie - portfolio

Kontakt

Skontaktuj się ze mną! Moje działania, a więc optymalizacja stron internetowych i pozycjonowanie zapewnią Twojej firmie osiągnięcie sukcesu. Najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google zapewnić może tylko najlepszy specjalista ds. SEM/SEO. Możesz liczyć na moją profesjonalną pomoc.

Kontakt (form dolny)

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej >>
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Pozycjonowanie stron Chełm

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Szukając danego zagadnienia, produktu bądź usługi w internecie, naturalnym odruchem jest wpisanie hasła, które nas interesuje, w wyszukiwarkę, na przykład: pozycjonowanie Chełm. Ułożenie listy stron odpowiadającej – mniej lub bardziej wyczerpująco – na postawione przez nas pytanie – nie jest losowe. Zależy ono od wielu czynników podjętych przez właścicieli witryn, które miały na celu doprowadzić je jak najwyżej w rankingu danej wyszukiwarki. W przypadku Google istnieją specjalne algorytmy, które na bieżąco indeksują wszystkie strony internetowe i na podstawie sporządzonego przez siebie rankingu przedstawiają je internautom, którzy wpisują w wyszukiwarkę odpowiednie frazy.

Zatem na hasło „pozycjonowanie Chełm” wyszukiwarka przedstawi nam zapewne listę agencji marketingowych, które pozycjonują swoją stronę na wpisane hasło. Im wyższa pozycja danej strony, tym praca została wykonana lepiej – szacuje się, że ponad 90% ruchu w internecie przez wyszukiwarkę odbywa się na jej pierwszej stronie. Podsumowując ten krótki wstęp, można powiedzieć, że pozycjonowanie to szereg działań podjętych wewnątrz strony internetowej, które mają pomóc lepiej widzieć ją przez algorytmy Google, co z kolei pozwoli rankingować ją możliwie najwyżej w wyszukiwarce.

Przekłada się to przede wszystkim na odwiedziny w naszej witrynie. Jednym z działań optymalizacyjnych może być obecność w social mediach. Jeśli ułożymy spójną narrację i przedsięweźmiemy dalekosiężny plan, rezultaty – w postaci odwiedzin naszej witryny – mogą być oszałamiające. Im ich więcej, a oferta bogata i konkurencyjna, tym łatwiej możemy zarobić. Wyobraźmy sobie, na podstawie przykładu ze sklepem odzieżowym, że obok wyżej wymienionych zalet, a zapewne też darmowych zwrotów czy punktów członkowskich, prowadzimy na stronie swojego sklepu zakładkę blog lifestylowy, do wpisów zapraszając młode, aspirujące modelki z Instagrama. Tym samym – jeśli treści są odpowiednio nasycone frazami kluczowymi – na zasadzie koła hermeneutycznego otwieramy „bramy” naszego internetowego sklepu dla zupełnie nowej klienteli, która została polecona przez instagramowe modelki. Ich wpisy przyciągają uwagę, robią w sieci szum, a to przekłada się na budowanie zaufania do naszego sklepu.

Jaka w tym rola SEO?

Można powiedzieć – dwojaka. Działania optymalizujące naszą witrynę można z grubsza podzielić na dwie kategorie: te, które ingerują w strukturę strony internetowej oraz jej kod, a także te, które – bazując na tkance tekstowej zawartej w obrębie strony – potrafią przygotować je w ten sposób, aby były wyżej oceniane przez wyszukiwarkę.

 

Pierwsza opcja – ingerencja w strukturę strony

W tym wypadku chodzi o procesy, które usprawniają działanie strony (na przykład jej szybkość lub przeniesienie na lepszy serwer), a także zwiększają komfort jej użytkowania (czyli na przykład tworzenie przyjaznych sekcji menu, FAQ, kategorii, adresów url). Rozważmy jeden przykład. Niech będzie to wyżej wymieniony sklep z odzieżą – w tym, a zresztą w każdym innym przypadku, podstawą będą dobrze wykonane zdjęcia produktowe. Jednak ich waga często jest zbyt duża, aby strona mogła działać szybko i bez szwanku na cierpliwości użytkowników. W takim wypadku należy podjąć się kompresji zdjęć, odciążając je z nadmiernej wagi, nie tracąc przy tym na jakości. Inną sprawą wartą tutaj dodania, są alty zdjęć – powinniśmy wiedzieć, że algorytm Google nie widzi zdjęć, ale ocenia je po tytułach, które im nadajemy. Nawet jeśli tytuły te są niewidoczne, warto je mądrze podpisać – będzie to sprzyjało rankowaniu naszej strony w wyszukiwarce.

 

Druga opcja – optymalizacja treści

Optymalizacja treści to nic innego jak próba zaprzyjaźnienia ich z algorytmem Google, który lepiej reaguje na jakościowe, unikatowe teksty, niż te przypadkowo powielające frazy kluczowe, takie jak na przykład pozycjonowanie Chełm. Oznacza to lepsze indeksowanie naszej witryny. Przykładami takich działań mogą być na przykład: odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi, odpowiednie ułożenie meta tagów, zastosowanie tytułów i nagłówków. Pozostając przy przykładzie sklepu z odzieżą, każdy jeden produkt powinien zostać skrupulatnie opisany. Wbrew temu, co nam się wydaje, kiedy jesteśmy właścicielami danej marki albo usługodawcą, nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę, z czego wykonane są produkty, jakiego są pochodzenia, jakie komponenty zostały użyte do ich wyprodukowania. I – to szczególnie w przypadku osób zdeterminowanych na zakup, którym nasz produkt się spodobał – warto uwierzyć, że ludzie przeszukujący nasze witryny w poszukiwaniu idealnego swetra czy doskonałych skarpetek na prezent, lubią czytać. Optymalny opis dla jednego produktu to około 1000-1500 znaków ze spacjami. Jeśli swetrów jest na stronie około stu, a my dla każdego chcemy stworzyć unikalny opis to… można zlecić to fachowcom od optymalizacji treści pod kątem SEO, a samemu zająć się sprawami, które najlepiej nam wychodzą, czyli własnym biznesem.