Doświadczenie w SEO od kilkunastu lat
Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.
Od wielu lat pasjonuje się marketingiem internetowym. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy consulting. Podejmuje się pozycjonowania stron www aż do uzyskania najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google – TOP 3. Zajmuje się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.
Pozycjonowanie szczególnie trudnych branż? Możesz na mnie liczyć.
Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Dzięki temu, szanse na efektywne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach znacznie wzrosną. Zyskasz wysokie pozycje w Google i staniesz się liderem rynku. Biznes wymaga wiedzy o sobie, ale też o konkurencji.
Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i budowę zaplecza linków. Sprawi to, że staniesz się widoczny w Internecie.
Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.
Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane.
Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania!
Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linków sprawi, że pozycjonowanie strony firmy będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej!
Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania linków.
Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w pozycjonowaniu.
Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować.
Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony!
Zainteresowany/a?
Proszę o bezpłatną wycenęPosiadam doświadczenie w pozycjonowaniu stron dla Klientów wielu branż, w tym tych najtrudniejszych. Branża nieruchomości, medycyny lub farmacji, dla każdego specjalisty ds. SEO/SEM jest wyzwaniem. Ja przekuwam to wyzwanie w sukces mojego klienta.
Dlaczego tak ważny jest audyt SEO?
Audyt SEO jest podstawowym działaniem, jakie powinno zostać wykonane na stronie internetowej przed jej pozycjonowaniem. Jest to dokładna analiza witryny pod kątem jej budowy i zawartości, pozwalająca odkryć jej mocne i słabsze strony oraz sprawdzić, jakie działania muszą zostać na niej wykonane, by była bardziej przyjazna dla użytkowników i robotów wyszukiwarek. Audyt strony www stanowi więc podstawę planowania działań, umożliwiających skuteczne pozycjonowanie.
Analizę strony warto przeprowadzić w niemal każdej sytuacji – zarówno przy nowo utworzonych, jak i tych dłużej funkcjonujących serwisach. Można zdecydować się na nią również, jeśli na stronie były już wcześniej prowadzone działania związane z SEO – pozwoli to ocenić jakość wykonanych prac i sprawdzić, czy na pewno witryna została poprawnie zoptymalizowana pod pozycjonowanie stron internetowych.
Podczas kompleksowego audytu sprawdzane są wszystkie czynniki, które mają wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Zalicza się do nich poprawność kodu strony, zamieszczone na niej treści, strukturę serwisu, szybkość ładowania się strony, profil prowadzących do niej linków, a także wiele innych aspektów, ważnych pod kątem pozycjonowania. Specjalista sprawdza, czy na stronie nie ma błędów i ewentualnych szkodliwych elementów, mogących obniżać jej pozycję wśród wyników wyszukiwania. Skupia się przede wszystkim na tym, czy strona jest czytelna dla robotów Google, czy jest przez nie poprawnie indeksowana i dobrze się z nimi komunikuje.
Na audyt SEO powinien zdecydować się każdy właściciel firmowej strony internetowej – jest to pierwszy krok ku uzyskaniu wysokiej pozycji w wyszukiwarce i zwiększenia widoczności swojej witryny.
Warto również zlecić audyt konkurencji – pomoże to realnie ocenić jej działania w sieci i dowiedzieć się, co warto zmienić, by móc wyprzedzić inne firmy z branży.
Czym są słowa kluczowe?
Słowa kluczowe należą do podstawowych pojęć w pozycjonowaniu stron internetowych. W uproszczeniu są to hasła, których użytkownicy sieci używają w wyszukiwarkach, aby odnaleźć stronę internetową o interesującej ich tematyce. Aby witryna została powiązana z danymi hasłami, powinna zostać odpowiednio pod nie zoptymalizowana – a więc zawierać je w treściach na odpowiednich podstronach.
Witryna może być powiązana z wieloma frazami kluczowymi, jednak powinny być odpowiednio do niej dobrane. Przede wszystkim muszą być zgodne z tematyką strony, np. sklep internetowy zajmujący się sprzedażą sukienek wieczorowych nie powinien pozycjonować się na frazę „suknie ślubne”, zniechęci to bowiem do niego klientki, szukające czegoś zupełnie innego na stronie. Frazy powinny także zostać odpowiednio dobrane pod kątem ich konkurencyjności – ogólne słowa kluczowe, np. „buty damskie”, cieszą się bardzo dużą popularnością, dlatego wiążą się z ogromną konkurencją i powinny zostać wsparte nieco bardziej szczegółowymi frazami.
Wyróżniamy kilka podstawowych rodzajów słów kluczowych, na które mogą być pozycjonowane strony. Do najważniejszych należą:
– frazy ogólne, najczęściej składające się z 1-2 słów, ogólnie opisujące interesujące użytkownika zagadnienie, np. „meble ogrodowe”,
– frazy brandowe, czyli związane ściśle z konkretną marką, składające się z jej nazwy – sprawdzają się w przypadku znanych firm o specyficznych nazwach,
– frazy typu long tail, czyli bardzo szczegółowe hasła, opisujące konkretny produkt lub usługę, np. „laptop Lenovo IdeaPad 320 czarny”; co prawda są one rzadziej wpisywane w wyszukiwarkę, ale za to korzystają z nich zazwyczaj użytkownicy zdecydowani na zakup, co przekłada się często na wysoką konwersję strony,
– frazy lokalne, czyli zawierające lokalizację, w jakiej działa dana firma; przykładem może być „pozycjonowanie Poznań”, czyli fraza składająca się z nazwy usługi oraz lokalizacji, której dotyczy; słowa kluczowe tego typu wspierają pozycjonowanie lokalne, przyciągając potencjalnych klientów z najbliższej okolicy,
– frazy zawierające dane osobowe, najczęściej nazwisko; są często wykorzystywane przy szukaniu usług lub opinii o pracy różnego typu specjalistów, np. lekarzy,
– frazy branżowe, związane z ogólnym zakresem tematyki z danej branży, np. „motoryzacja”,
– frazy opisujące najczęstsze problemy klientów, czyli hasła nawiązujące do problemu lub zagadnienia, z jakim boryka się użytkownik sieci; przykładem jest „Samsung Galaxy A7 opinie”.
Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwala łatwiej dotrzeć do swoich odbiorców i przyciągnąć nowych klientów, dlatego ma tak duże znaczenie w pozycjonowaniu. Do sprawdzania właściwych dla danego serwisu fraz wykorzystuje się specjalistyczne narzędzia, np. Google Analytics, generujące obszerne, zaawansowane statystyki odnośnie wybranych słów kluczowych.
Jakie korzyści przyniesie Ci SEM?
SEM, czyli Search Engine Marketing, to połączenie pozycjonowania i marketingu internetowego. Obejmuje więc wszelkie działania związane z SEO, mające wpływ na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz płatne reklamy związane głównie z usługą Google Ads.
Reklamowe działania to przede wszystkim linki sponsorowane, czyli reklamy zamieszczone w wynikach wyszukiwania Google. Są to linki do promowanych stron pojawiające się na powiązane z nimi słowa kluczowe, które są widoczne ponad naturalnymi wynikami. Reklamy tego typu mają ogromną skuteczność, a przy tym są rozliczane w bardzo korzystnym systemie PPC (Pay Per Click), dzięki któremu firma płaci jedynie wtedy, kiedy linki faktycznie przyciągają ruch na stronę.
Na co zwrócić uwagę wybierając agencję SEO?
Wybór odpowiedniej agencji SEO to bardzo ważny krok, od niego bowiem zależą późniejsze wyniki pozycjonowania strony. Co jest najważniejsze przy szukaniu specjalisty?
Czym jest algorytm Google?
Kolejność stron wyświetlanych w wynikach wyszukiwania Google jest zależna od algorytmu wyszukiwarki, czyli specjalnego ciągu procesów, oceniającego i klasyfikującego witryny na podstawie setek różnych wytycznych. Głównym zadaniem algorytmu jest dopasowanie najbardziej trafnych odpowiedzi na zapytania użytkowników wyszukiwarki, szukających konkretnych usług, produktów lub informacji. Google stale udoskonala swój algorytm, by dopasowywać go do potrzeb współczesnego użytkownika i zapewniać mu świetnie dobrane wyniki wyszukiwania, bazujące nie tylko na słowach kluczowych, ale także takich czynnikach, jak lokalizacja czy historia przeglądanych stron.
Pozycjonowanie stron internetowych to przede wszystkim ich optymalizacja w taki sposób, by algorytm ocenił je jak najlepiej i uplasował na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Obecnie najbardziej cenione są witryny przyjazne dla użytkowników, pełne wartościowej treści i często aktualizowane. Powinny być przejrzyście zbudowane, z intuicyjną strukturą i najlepiej dopasowaniem również do urządzeń mobilnych. Ze względu na aktualizacje algorytmu, co jakiś czas zmieniają się wymagania wobec stron, dlatego tak ważne jest bieżące reagowanie na wszelkie nowości przez specjalistów SEO.