Pozycjonowanie stron

Umowa na czas nieokreślony

  • Raporty z prac co miesiąc!
  • Codzienne raporty pozycji
  • Wysokie, stabilne pozycje
  • Bezpieczne metody bez SWLi
  • Indywidualne podejście
  • Kilkanaście lat doświadczenia

BEZPŁATNA WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

Kim jestem?

Doświadczenie w SEO od kilkunastu lat

SEO Freelancer / Specjalista SEO / SEO Manager.

Pasjonat marketingu internetowego od najmłodszych lat. Oferuję indywidualne podejście, wypracowane przez lata doskonałe techniki pozycjonowania oraz wartościowy consulting. Pozycjonowanie stron internetowych to mój konik.

Zajmuję się pozycjonowaniem w Polsce, jak również za granicą.

Posiadam doświadczenie z SEO w różnych branżach, również w tych szczególnie trudnych, jak farmacja czy kantory internetowe.

specjalisa SEO

Czym się zajmuję?

Analiza konkurencji

W biznesie warto wiedzieć o konkurencji więcej niż o sobie samym. Dlatego pomogę Ci poznać mocne i słabe strony konkurentów, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, wysokie pozycje w Google i fotel lidera rynku.

Całościowe

pozycjonowanie

Od optymalizacji strony internetowej, przez stworzenie tekstów, aż do budowy zaplecza linków - moje pozycjonowanie stron zawiera wszystko to, co jest Ci niezbędne do uzyskania widoczności w Internecie.

Diagnoza spadku ruchu

Ruch spada, a Ty nie wiesz dlaczego? Pozycjonowanie w Google rządzi się swoimi prawami. Pozwól mi to zbadać, a dostaniesz szczegółowy raport dotyczący powodu spadków.

Dobór słów kluczowych i optymalizacja treści

Dbając o jakość treści na swojej stronie, zyskujesz szanse na wysokie pozycje w Google i zadowolenie użytkowników. Zadbam o to, podobnie jak o wybór odpowiednich słów kluczowych, dzięki którym odnajdą Cię potencjalni klienci.

Kompleksowy audyt strony

Czego potrzebuje Twoja strona, by wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania Google? Jakie zmiany są jej niezbędne, by spełniała oczekiwania użytkowników? Po przeprowadzeniu przez mnie kompleksowego audytu witryny, poznasz odpowiedzi na te pytania!

Poprawienie profilu linków

Linki to podstawa w SEO – jeżeli są niewłaściwe, szansa na sukces w Internecie będzie niewielka. Dlatego zoptymalizuję profil linków tak, aby pozycjonowanie strony firmy było efektywniejsze i by Twoja witryna mogła iść w górę!

Tematyczny link building

Wysokiej jakości zaplecze linków to klucz do wysokich pozycji w Google, dlatego pomogę Ci zbudować je od podstaw. Aby osiągnąć ten cel, konieczne będzie wykorzystanie najlepszych źródeł pozyskiwania linków.

Weryfikacja działań innych agencji SEO

Jeżeli korzystasz z usług agencji SEO, ale wyniki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, być może warto zweryfikować jej działania. Nie potrzebujesz do tego detektywa, a doświadczonego specjalisty - pozycjonera SEO.

Zdejmowanie filtra od Google

Kara od Google może zniweczyć wiele miesięcy ciężkiej pracy i uniemożliwić pozycjonowanie stron, dlatego postaram się zrobić wszystko co możliwe, by filtr został zdjęty jak najszybciej i by Twoje strona mogła rankingować.

Zwiększanie widoczności serwisu

Mijają miesiące, pozycjonowanie w sieci nie przebiega po Twojej myśli, a serwis nadal ma słabą widoczność? Pozwól mi działać! Jestem specjalistą SEO oraz specjalistą ds. SEM/PPC, mam odpowiednią wiedzę, doświadczenia oraz narzędzia, co gwarantuje zwiększenie widoczności Twojej strony!

Zobacz mój profil na LinkedIn

Mateusz Kozłowski - Linkedin

Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

pozycjonowanie

Tylko bezpieczne linkowanie

Korzystam jedynie z bezpiecznych metod SEO. Nie używam SWLi. Link building realizuję w oparciu o wartościowe serwisy.

Doświadczenie

Mam kilkanaście lat doświadczenia w branży, specjalizując się w bezpiecznym i efektywnym pozycjonowaniu.

Raportowanie prac

Przejrzystość w pracy pozycjonera to podstawa. Otrzymasz ode mnie spis wykonanych prac każdego miesiąca.

Przyjazna umowa

Umowa na czas nieokreślony. Po to, byś czuł się bezpiecznie i miał gwarancję efektywności działań każdego miesiąca.

Przekonałem Cię?

Proszę o bezpłatną wycenę

Portfolio

Oferuję pozycjonowanie stron dla Klientów ze wszelkich branż. W tym z tych najtrudniejszych jak farmacja, medycyna, motoryzacja, finanse czy nieruchomości.

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

pozycjonowanie stron portfolio

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania

Pozycjonowanie stron - portfolio

efekty pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron - portfolio

skuteczne pozycjonowanie - portfolio

Kontakt

Napisz do mnie! Odpowiem na każdą wiadomość i zrobię wszystko, by optymalizacja stron internetowych i profesjonalne pozycjonowanie stron pomogły Ci w osiągnięciu sukcesu! Pamiętaj, że najlepsze pozycjonowanie i widoczność w Google zapewni tylko profesjonalny i doświadczony specjalista ds. SEM / SEO!

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true” ajax=”true” tabindex=”10″]

Pozycjonowanie

Na czym polega pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie stron www w głównej mierze opiera się na konkretnych działaniach marketingowych, mających na celu optymalizację zarówno kodu strony, jak i treści znajdujących się na niej, w celu osiągnięcia jak najkorzystniejszej pozycji w wyszukiwarce zarówno w pojedynczym mieście jak np. , województwie  jak też w całej Polsce. Działaniami tymi są w szczególności: ingerencje w strukturę strony – to jest odpowiednie linkowanie wewnętrzne, nadanie jej przejrzystego układu, dbałość o dostosowanie strony do aktualnych algorytmów Google, czy taki „drobiazg” jak szybkość jej ładowania. Nazwijmy te procesy fundamentami pod budowę dobrej, indeksowanej wysoko przez wyszukiwarkę strony firmowej z miasta .

Jej ścianami nośnymi oraz „elementami dekoracyjnymi”, które okażą się równie ważne, co kod i struktura strony, jest tekst. Nie wystarczy samo powielanie frazy kluczowej pozycjonowanie w mało jakościowych tekstach. Odpowiednio zoptymalizowany pod kątem SEO, dostarczający unikatowych treści budujących zaufanie czytelników do naszej witryny tekst sprawia, że wyszukiwarka traktuje naszą witrynę jako wiarygodne źródło informacji na temat, w którym się specjalizujemy. Z tego też względu tak często spotykane są blogi na stronach sklepów, których artykuły – merytoryczne oraz odpowiednio nasycone słowami kluczowymi – nie tylko budują autentyczność i profesjonalizm usług lub produktu, ale przede wszystkim sprawiają, że nasza strona staje się pierwszym wyborem osób, które poszukują samej wiedzy, a nie produktu. Co to daje? Prawdopodobieństwo, że klient, który już kiedyś odwiedził naszą witrynę i znalazł na niej interesujące go informacje, wróci za jakiś czas „na zakupy” do nas, jest o wiele większe, niż gdyby nasza strona oferowała tylko produkty lub usługi bez odpowiedniego zaplecza merytorycznego. Wbrew pozorom – ludzie czytają o oferowanych przez nas rzeczach, a to, co dla nas wydaje się banalnie proste i niewarte wyjaśniania, dla nich może być odskocznią od codzienności i poznaniem nieco zaplecza firmy oferującej daną usługę. Miejmy na uwadze, że dla niektórych hasło pozycjonowanie to chleb powszedni, a inni chętnie o tym poczytają. A to już niemały sukces – zatrzymać czytelnika na dłużej.

 

W czym mogą pomóc działania SEO małej, nowej firmie z miasta ?

Wyobraźmy sobie przykład, w którym postanowiliśmy zająć się wytwarzaniem pysznych pierników. Działamy na terenie, a jakże, miejscowości . Konkurencja na starcie jest ogromna, a naszym celem jest takie wypromowanie kawiarni z ciastkami i pamiątkami zlokalizowanej nieopodal Rynku tak, aby zagraniczni turyści wiedzieli, że to właśnie do nas warto zajrzeć, aby posmakować doskonałej kawy i wspaniałych, lukrowanych ciasteczek.

Wpisujemy w wyszukiwarkę: pozycjonowanie strony. Umyśliliśmy sobie, że zabawnymi, ciekawymi anegdotami z życia oraz historii tego pięknego miasta zachęcimy do odwiedzania naszej strony potencjalnych klientów naszego stacjonarnego sklepu. Lista agencji marketingowych, które chętnie by się tą sprawą zajęły, będzie z pewnością bardzo długa. Zapewne zaoferują one darmowy audyt strony, konsultację merytoryczną, ustalenie celu i wdrożenie długofalowego planu, który z pewnością nie zakończy się fiaskiem, ale będzie trwał długie miesiące. Naszą stronę obejmuje młodszy stażem pracownik, który jest mistrzem researchu, ale nie ma za grosz pojęcia o kawie, piernikach czy mieście. Na tym skończmy.

Wpiszmy w wyszukiwarkę: pozycjonowanie strony . Tyle wystarczy, żeby nasze zapytanie trafiło do freelancera lub małej agencji, która – przynajmniej teoretycznie – może być bliżej związana z miastem, znać tutejsze anegdoty, powiedzenia, specyficzne zwroty, historię. Mówiąc w skrócie: może mieć flow do opowiedzenia tego, co ktoś obcy widział jedynie w internecie lub na szkolnej wycieczce.

Nie musimy chyba wyjaśniać, dlaczego drugi przykład jest bardziej opłacalny ze względów nawet nie finansowych, co ambicjonalnych. Jak to przełoży się na wyniki naszej strony?

Przede wszystkim strona zyskuje opiekuna, który ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej usługi, a my sami nie jesteśmy jednym z setek klientów. Powiedzmy sobie szczerze – freelancerzy, bez zaplecza linkowania wewnętrznego czy stażystów gotowych podjąć się działań copywriterskich, sami muszą dopieścić każde słowo w tworzonej przez siebie treści dostosowanej pod SEO. Odpowiedzialni są również za dobór kluczowych fraz, pod które chcemy pozycjonować naszą witrynę. Takie treści są pomocne przy optymalizacji i – o czym mówiliśmy na początku – mogą przyczynić się do organicznego ruchu na naszej stronie. W końcu – zadowolenie klienta przynosi małym agencjom czy wolnym strzelcom nowych klientów.

Zadbanie od samego początku o dobrą firmę od pozycjonowania z zrodzi efekty, ale potrzeba do tego cierpliwości i nakładu finansowego, w obu przypadkach uzależnionego od dotychczasowego rankowania naszej strony. Inaczej będzie, jeśli stawiamy stronę od zera, a inaczej, jeśli ma ona wieloletnie zaplecze, które staramy się zmodyfikować, ulepszyć, powierzyć profesjonalistom do opieki.